wtorek, 7 maja 2013

Wymianka z MysteriousKatinka

Oto wyniki wymianki wiosennej z Kasią- MysteriousKatinka . Paczuszka od niej sprawiła mi ogromną radość. Przepiękne bransoletki poprostu mnie zachwyciły. Dodatki w postaci koralików i elementów zostały trafione w 100% . Dziękuję Ci Kasiu za bardzo miłą zabawę i mam nadzieje że jeszcze kiedyś trafimy na siebie przy okazji wymianek :) A oto zdjęcia wszystkich dobroci od Kasi ( pożyczyłam fotki zrobione przez nią i dodałam jedno swoje gdyż Kasia nie zdążyła cyknąć paru rzeczy)






A tu zawartość mojej paczuszki:

                           















6 komentarzy:

  1. Dziękuję Kasiu za wspaniałą wymiankę i przede wszystkim za ogromną radość jaką mi sprawiłaś! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja paczuszka jest przeogromniasta! ile tu łakoci :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte kolczyki są śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń